Ze hebben allemaal verschillende kwaliteiten, de medewerkers van DELTA Fiber’s klantcontactcentrum (KCC). Maar één gemeenschappelijk doel: de klant goed van dienst zijn. Angelique kwam erachter dat een goede interne samenwerking daar een voorwaarde voor is.
Angelique is backoffice teammanager van Technical Support en Special Care. Ze stuurt 40 medewerkers aan. Haar werk bestaat uit klantescalaties oplossen, processen in kaart brengen, rapporteren en medewerkers coachen. Momenteel is ze veel in overleg met andere afdelingen over hoe de samenwerking met KCC beter kan, bijvoorbeeld door systemen slimmer te koppelen.
‘Jaren geleden begon ik bij DELTA Fiber als junior-medewerker frontoffice, zestien uur in de week. Op die manier kon ik het werk combineren met de zorg voor mijn schoolgaande zoon. Naarmate hij ouder werd, ben ik meer gaan werken en ontstond er ruimte voor mijn ambities. Hoe mooi is dat, dat ik binnen DELTA Fiber zo heb kunnen doorgroeien? Nu help ik mijn collega’s daarmee.’
Via het KCC
Op het KCC
Van onze klanten
Afgehandeld voor onze klanten
‘Ik haal voldoening uit tevreden klanten én uit een tevreden team. De mening van mijn collega’s weegt zwaar, ik vind dat ze mee moeten kunnen beslissen over de koers die deze afdeling vaart. Maar we doen het allemaal voor de klant. Ik vind het uitdagend om een ontevreden klant te helpen en weer tevreden te maken. Mijn manager laat mij autonoom werken, ik mag de zaken op mijn manier oplossen. Dat werkt heel prettig.’
Wil jij meegroeien met onze organisatie? Bekijk snel onze vacatures, ontdek welke kansen op jou wachten en vind de perfecte match.