Bij DELTA staat de klant altijd centraal. Maar hoe bereiken we hen het beste? Hoe vertalen we de ontwikkelingen op het gebied van TV, Internet en telefonie naar aansprekende proposities? En hoe kunnen onze klanten ons herkennen? Op welke plekken willen wij zichtbaar zijn? Dit zijn vraagstukken waar onze marcom-teams zich dag in dag uit met passie voor inzetten.
In onze marketing en communicatie teams staat alles in het teken van creativiteit, impact en het vormgeven van spraakmakende campagnes en aantrekkelijke proposities. En wie spelen hierin een onmisbare rol? Onze enthousiaste marketing- en communicatieteams natuurlijk!
Marketeers zitten als het ware in de verkeerstoren,’ zegt Remco, marketingmanager acquisitie bij DELTA Fiber. ‘We moeten goed zicht houden op wat er op de markt gebeurt, op wat de klant wil. De kunst is om onze propositie daar op aan te passen. Vervolgens moeten we onze beloftes natuurlijk wel waarmaken. Daarom zitten we óók in die verkeerstoren, om te monitoren dat op elke afdeling gebeurt wat we beloofd hebben.’
‘We waaien zeker niet met alle winden mee, maar willen wel alles weten. Dan kunnen we daarna goed kijken of, en zo ja: wat precies, we aan ons productaanbod willen aanpassen. Op onze belangrijkste propositie zijn we koersvast: we leveren het snelste internet van Nederland. Door die duidelijke, onveranderde propositie en onze marketinginspanningen, hebben wij zelfs de markt gevormd. Vroeger vonden klanten een supersnelle internetverbinding niet nodig, nu kiezen acht op de tien van onze klanten voor internet met een snelheid van 1 Gigabit per seconde of hoger. Daar ben ik trots op.’
in Nederland
per jaar
van Nederland
per jaar
‘Het werk is vergelijkbaar, maar de manier van werken is totaal anders. Hier zijn we lekker ondernemend. We hebben korte lijnen met alle afdelingen. Als je een nieuw idee wil bespreken, heb je in een mum van tijd alle stakeholders bij elkaar. Hier geen ingewikkelde hiërarchische lagen, geen dichtgetimmerde meerjarenplannen die geen ruimte laten voor nieuwe ideeën. Die “ondernemersvrijheid” maakt het werk écht leuk en stelt ons in staat snel op veranderingen in de markt in te springen.’
‘De ene marketeer is meer analytisch en gestructureerd en de ander meer creatief en origineel. Ik heb alle twee de types nodig in mijn team. In elk geval moet een marketeer bij DELTA Fiber iemand zijn die altijd vanuit de klant kan redeneren, zich gemakkelijk kan aanpassen aan nieuwe omstandigheden, veel ballen in de lucht kan houden en vooral goed kan samenwerken met alle verschillende stakeholders in de organisatie.’
Wil jij meegroeien met onze organisatie? Bekijk snel onze vacatures, ontdek welke kansen op jou wachten en vind de perfecte match.